Specjalistyczne urządzenia do niszczenia danych są drogie i korzysta się z nich  sporadycznie. Nawet jeżeli teraz macie Państwo do zniszczenia kilka tysięcy nośników to kiedy pojawi się następnym razem taka akcja?
Mamy rozwiązanie, krótkoterminowy wynajem!

Demagnetyzery

Demagnetyzer ASM 120

Demagnetyzer ProDevice ASM120 to pierwszy, automatyczny polski degausser, generujący pole magnetyczne o mocy do 11.000 Gauss. Został zaprojektowany przy współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz przetestowany i wyprodukowany w naszym innowacyjnym centrum R&D. Urządzenie gwarantuje całkowicie bezpieczne i skuteczne usunięcie danych – znajduje zastosowanie w przypadku kasowania informacji ze sprawnych jak i uszkodzonych taśm magnetycznych oraz dysków twardych.

Podstawowa specyfikacja:
Pole magnetyczne: do 1,1T = 11 000 Gauss
Cykl kasowania:30 s / nośnik
Zasilanie: 115V, 230V / 50Hz, 60Hz

Z jakich nośników usuwa dane:

Dyski HDD 2,5’ i 3,5’, taśmy do streamerów: LTO1-LTO8, DLT, SDLT, DDS, DAT, AIT, Travan, SLR, QIC, 3592, 3590E, 3490E 3480, 9840, 9940, T10K, VHS, dyskietki komputerowe, kasety audio, video
Demagnetyzer ProDevice ASM120 to pierwszy, automatyczny polski degausser, generujący pole magnetyczne o mocy do 11.000 Gauss. Został zaprojektowany przy współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz przetestowany i wyprodukowany w naszym innowacyjnym centrum R&D. Urządzenie gwarantuje całkowicie bezpieczne i skuteczne usunięcie danych – znajduje zastosowanie w przypadku kasowania informacji ze sprawnych jak i uszkodzonych taśm magnetycznych oraz dysków twardych.

Podstawowa specyfikacja:
Pole magnetyczne: do 1,1T = 11 000 Gauss
Cykl kasowania:30 s / nośnik
Zasilanie: 115V, 230V / 50Hz, 60Hz

Z jakich nośników usuwa dane:

Dyski HDD 2,5’ i 3,5’, taśmy do streamerów: LTO1-LTO8, DLT, SDLT, DDS, DAT, AIT, Travan, SLR, QIC, 3592, 3590E, 3490E 3480, 9840, 9940, T10K, VHS, dyskietki komputerowe, kasety audio, video

Mediaeraser Degausser MD 205

Najnowszy Degausser Mediaeraser MD 205 firmy Mediarecovery powstał w oparciu o najlepsze rozwiązania wdrożone u poprzednika – Degausser Mediaeraser MD 103, który jako jedyny na rynku posiada certyfikację Służby Kontrwywiadu Wojskowego (SKW).

Specyfikacja urządzenia:
✔ Typ: Przelotowy
✔ Wykonuje automatyczne zdjęcia nośników
✔ Generuje automatyczny raport
✔ Pole 18 000 Gaussów
✔ Czujnik natężenia pola
✔ 20 sekund

Z jakich nośników usuwa dane:
Dyski HDD 2,5’ i 3,5’, taśmy do streamerów: LTO1-LTO8, DLT,  SDLT, DDS, DAT, AIT, Travan, SLR, QIC, 3592, 3590E, 3490E 3480, 9840, 9940, T10K, VHS, dyskietki komputerowe, kasety audio, video

Najnowszy Degausser Mediaeraser MD 205 firmy Mediarecovery powstał w oparciu o najlepsze rozwiązania wdrożone u poprzednika – Degausser Mediaeraser MD 103, który jako jedyny na rynku posiada certyfikację Służby Kontrwywiadu Wojskowego (SKW).

Specyfikacja urządzenia:
✔ Typ: Przelotowy
✔ Wykonuje automatyczne zdjęcia nośników
✔ Generuje automatyczny raport
✔ Pole 18 000 Gaussów
✔ Czujnik natężenia pola
✔ 20 sekund

Z jakich nośników usuwa dane:
Dyski HDD 2,5’ i 3,5’, taśmy do streamerów: LTO1-LTO8, DLT,  SDLT, DDS, DAT, AIT, Travan, SLR, QIC, 3592, 3590E, 3490E 3480, 9840, 9940, T10K, VHS, dyskietki komputerowe, kasety audio, video

Niszczarki do dysków

Niszczarka MMD360

Niszczarka nośników danych MMD360 marki ProDevice to najnowsze rozwiązanie umożliwiające fizyczne niszczenie dysków twardych 2,5” i 3’5”, dysków SSD, tabletów oraz telefonów  komórkowych. Urządzenie jest obsługiwane ręcznie, jednak nie wymaga od operatora dużej siły fizycznej: wystarczy pociągnąć dźwignię  a wykonany z utwardzanej stali grot dziurawi nośnik. Solidna konstrukcja, zapewnia jej pełną stabilność podczas pracy. Podstawa została oklejona gumą, zapobiegającą ślizganiu się urządzenia.

Niszczarka nośników danych MMD360 marki ProDevice to najnowsze rozwiązanie umożliwiające fizyczne niszczenie dysków twardych 2,5” i 3’5”, dysków SSD, tabletów oraz telefonów  komórkowych. Urządzenie jest obsługiwane ręcznie, jednak nie wymaga od operatora dużej siły fizycznej: wystarczy pociągnąć dźwignię  a wykonany z utwardzanej stali grot dziurawi nośnik. Solidna konstrukcja, zapewnia jej pełną stabilność podczas pracy. Podstawa została oklejona gumą, zapobiegającą ślizganiu się urządzenia.

Najważniejsze cechy usługi

✔ Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
✔ Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
✔ Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
✔ Bezpośredni i bezpieczny transport 
    (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
✔ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✔ Dostęp do panelu klienta
    (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
✔ Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
✔ Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o
     zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
✔ Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
     (protokół oraz szczegółowy raport)
✔ Nagranie z monitoringu
✔ Możliwość przeprowadzenia audytu
✔ Możliwość osobistej obserwacji
✔ Wystawienie FVAT z terminem płatności
✔ Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
✔ Zagospodarowanie odpadu

Co jeszcze nas wyróżnia?

Jesteśmy spółką non-profit i nie działamy dla zysku! Efektem naszego rozwoju może być miano korporacji społecznej łączącej trzy istotne czynniki: wysoką jakość usług (bezpieczeństwo), troskę o ochronę środowiska oraz odpowiedzialność społeczną. Na ostatni czynnik zgodnie z naszym statutem przeznaczamy wszystkie wygenerowane zyski. Przede wszystkim podejmujemy się aktywizacji zawodowej osób wykluczonych społecznie, głównie osób niepełnosprawnych.


Wysoka jakość


Środowisko

Odpowiedzialność
społeczna

Aktywizacja
niepełnosprawnych

Dlaczego warto się z nami skontaktować?

Opinie na Google
4.6/5
Opinie na FB
4.6/5
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku
w godzinach 7-19.

Tel: 791-263-300 lub 791-269-300
Mail: bok@outdata.pl

Formularz kontaktowy

Często zadawane pytania

Złożenie zamówienia

Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami: 

 Dane do faktury VAT
 Wskazać miejsce odbioru
 Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
 Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)

Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

 

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.

Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie) 

Jak przygotować dokumenty?

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór i transport dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów

Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów

Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

 

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia

Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.

Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”

U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:

 Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
 Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
 Raport z elektronicznej plomby

 

Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji


Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało

Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania


Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Najważniejsze cechy usługi

✔ Usługa jest zgodna z:
– Normą ISO 27001
– Rozporządzeniem RODO
– Normą DIN 66399
✔ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✔ Posiadamy najlepiej zabezpieczony transport
✔ Najbezpieczniejszą procedurę niszczenia
✔ W sposób szczegółowy raportujemy usługę
✔ Wystawiamy F-VAT z terminem płatności


Co jeszcze nas wyróżnia?

Jesteśmy spółką non-profit i nie działamy dla zysku! Efektem naszego rozwoju może być miano korporacji społecznej łączącej trzy istotne czynniki: wysoką jakość usług (bezpieczeństwo), troskę o ochronę środowiska oraz odpowiedzialność społeczną. Na ostatni czynnik zgodnie z naszym statutem przeznaczamy wszystkie wygenerowane zyski. Przede wszystkim podejmujemy się aktywizacji zawodowej osób wykluczonych społecznie, głównie osób niepełnosprawnych.


Wysoka jakość


Środowisko

Odpowiedzialność
społeczna

Aktywizacja
niepełnosprawnych

Dlaczego warto się z nami skontaktować?
Opinie na nasz temat

Dlaczego warto się z nami skontaktować?

Opinie na nasz temat

Opinie na Google
4.6/5
Opinie na FB
4.6/5
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7-19.

Tel: 791-263-300 lub 791-269-300
Mail: bok@outdata.pl

Bezpłatna wycena usługi

Formularz kontaktowy

Często zadawane pytania

Złożenie zamówienia

Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami: 

 Dane do faktury VAT
 Wskazać miejsce odbioru
 Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
 Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)

Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

 

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.

Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie) 

Jak przygotować dokumenty?

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór i transport dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów

Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów

Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

 

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia

Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.

Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”

U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:

 Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
 Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
 Raport z elektronicznej plomby

 

Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji


Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało

Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania


Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.sdfsdfsd