Jak przygotować dokumenty do niszczenia?
Dokumenty mogą zostać tak jak są: odbieramy również dokumenty w segregatorach, koszulkach, teczkach, skoroszytach.
Masowe czy pojemnikowe, które niszczenie wybrać?
Co wyjdzie taniej? które niszczenie dokumentów zastosować i w jakim przypadku aby zniszczyć dokumenty bezpiecznie i w atrakcyjnej cenie.
Jak oszacować ilość dokumentów do zniszczenia?
Szacowanie dokumentów można zostawić nam, np.: przesyłając zdjęcia lub skorzystać z tabeli którą przygotowaliśmy dla Państwa z szacunkowymi wartościami
Które dokumenty mogę już zniszczyć? Ile lat muszę przechowywać
Jaki jest czas przechowywania dokumentów?
Udokumentowanie zniszczenia
Status: Nagrywanie
Miejsce: Hala niszczenia
✓
Przekażemy za darmo nagranie z monitoringu
✓
Dokumenty potwierdzające zniszczenie
✓
Ślad GPS
✓
Podpiszemy umowę, umowę powierzenia oraz o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
Status: Nagrywanie
Miejsce: Hala niszczenia
Dlaczego warto z nami niszczyć
✓
Bezpieczeństwo danych
Firma Outdata specjalizuje się w profesjonalnym niszczeniu dokumentów, co zapewnia najwyższy poziom ochrony danych osobowych i firmowych przed nieautoryzowanym dostępem.
✓
Zgodność z przepisami
Outdata dba o zgodność z przepisami prawnymi, takimi jak RODO, co chroni firmy przed potencjalnymi karami finansowymi i sankcjami prawnymi.
✓
Oszczędność czasu i zasobów
Korzystanie z usług Outdata pozwala firmom skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, eliminując konieczność ręcznego niszczenia dokumentów i zarządzania odpadami papierowymi.
✓
Ochrona środowiska
Outdata stosuje ekologiczne metody niszczenia dokumentów, recyklingując zniszczony papier i przyczyniając się do zmniejszenia ilości odpadów, co wspiera odpowiedzialność ekologiczną firmy.
✓
Profesjonalizm i doświadczenie:
Z 13-letnim doświadczeniem w branży, Outdata oferuje niezawodne i efektywne usługi niszczenia dokumentów, zapewniając klientom spokój i pewność, że ich dane są w dobrych rękach.
Nasza oferta jest dla Państwa
Niszczenie Cykliczne
Jeżeli zdecydują się Państwo na stałą współpracę,. Wstawimy metalową szafkę do której będą mogli Państwo na bieżąco wrzucać dokumenty.
Pojemnik 240L
Pojemność pojemnika:
do 80-120 kg
do 25-35 segregatorów
do 2-3 Półek regałowych
do 2-3 metry bieżące
do 3-4 worki na śmieci
Pojemnik 600L
Pojemność pojemnika:
do 335 kg
do 90-110 segregatorów
do 7-11 Półek regałowych
do 7 -11 metry bieżące
do 11 worków na śmieci
Dla kogo? Profesjonalnie!
System pojemnikowy to efektywne rozwiązanie do niszczenia dokumentów, zapewniające bezpieczne i zgodne z przepisami usuwanie poufnych informacji. Pojemniki na czas transportu są zabezpieczone, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi. Proces niszczenia jest przeprowadzany zgodnie z normami, gwarantując zniszczenie dokumentów. Usługa ta jest idealna dla firm o dużym przepływie dokumentacji, eliminując konieczność ręcznego niszczenia. Dzięki temu firmy mogą skupić się na swojej podstawowej działalności, mając pewność, że ich dane są bezpiecznie zniszczone.
Jak wygląda współpraca z nami? Profesjonalnie!
Ustalenie Państwa potrzeb
Podpisanie umowy
Założenie konta
Bezpieczny transport
Zniszczenie dokumentów
Potwierdzenie zniszczenia
Przekazanie nagrania
Recykling odpadów
Który pojemnik wybrać?
Pojemnik 240L
Pojemność pojemnika:
do 80-120 kg
do 25-35 segregatorów
do 2-3 Półek regałowych
do 2-3 metry bieżące
do 3-4 worki na śmieci
Pojemnik 600L
Pojemność pojemnika:
do 335 kg
do 90-110 segregatorów
do 7-11 Półek regałowych
do 7 -11 metry bieżące
do 11 worków na śmieci
Usługę pojemnikowego niszczenia dokumentów zalecamy przy odbiorach mniejszej ilość Jeżeli mają Państwo do zniszczenia więcej niż 600 kg lub 220 segregatorów (czyli więcej niż 2 x 600L) Polećmy niszczenie masowe do 1500 kg – wyjdzie taniej
W atrakcyjnej cenie oferujemy najwięcej!
Odpowiedzialność
✓
Działamy zgodnie z przepisami
✓
Posiadamy wykupione 3 polisty ubezpieczeniowe
✓
Dbamy o środowisko (recykling i nie tylko)
✓
Dbamy o bezpieczeństwo i higienę pracy
✓
Jesteśmy korporacją społeczną
✓
Możliwość przeprowadzenia audytu
✓
Możliwość osobistej obserwacji
Komfort
✓
Zapewnimy Bezpieczny i bezpośredni transport
(Plomby, GPS, Monitoring, Czujnik otwarcia drzwi)
✓
Sami spakujemy dokumenty do worków / pojemników
✓
Dokumenty mogą zostać w koszulkach i segregatorach
✓
Przygotujemy wzorce umowo (min. formalności)
✓
Wystawimy f-vat terminową (bez zabezpieczeń)
Bezpieczeństwo
W dobie przepisów takich jak RODO bezpieczeństwo danych osobowych i innych jest najważniejsze! Dlatego:
✓
Zniszczymy dokumenty zgodnie z normą P4
(według DIN 66399 / ISO 21964)
✓
Zniszczymy dokumenty w ciągu 24 godzin
✓
Wystawimy dokumentację potwierdzającą zniszczenie
✓
Przekażemy nagranie z monitoringu za darmo
✓
Udostępniamy panel kontrolny
✓
Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa
Konkurencja złożyła ofertę? Mamy lepszą Sprawdź
539-538-444
Bok@outdata.pl
Zasięg działania
Jeszcze dzisiaj odpowiemy
Masowe do 1500 kg
Pojemność samochodu
do 1500 kg
do 400-600 segregatorów
do 4 palet
do 4-6 metrów (m3)
do 40-50 metrów (MB))
Czyszczenie Archiwum
Jeżeli mają Państwo bardzo duże ilość dokumentów do zniszczenia to zachęcamy do kontaktu z nami. Nasza firma posiada doświadczenie w bardzo dużych odbiorach, nawet do 400 ton
Czyszczenie archiwum i zalegających dokumentów
Wystarczy wskazać które dokumenty mamy zniszczyć a resztą zajmiemy się my! Korzystając z naszych usług zaoszczędzicie Państwo dużo czasu i energii. Dobra optymalizacja procesów niszczenia i wykorzystanie nowoczesnego sprzętu pozwoli Państwu zaoszczędzić pieniądze a mamy naprawdę atrakcyjne ceny. Natomiast 12 letnie doświadczenie w branży niszczenia danych sprawia, że powierzone dane będą bezpieczne. Jako jedna z nielicznych firm wdrożyliśmy system który pozwala Państwu śledzić przebieg niszczenia.
Jak wygląda współpraca z nami? Profesjonalnie!
Ustalenie Państwa potrzeb
Podpisanie umowy
Założenie konta
Bezpieczny transport
Zniszczenie dokumentów
Potwierdzenie zniszczenia
Przekazanie nagrania
Recykling odpadów
Dostępne rozwiązania
Niszczenie masowe do 1 500 kg
Pojemność samochodu
do 1500 kg
do 400-600 segregatorów
do 4 palet
do 4-6 metrów (m3)
do 40-50 metrów (MB))
Czyszczenie archiwum
Najważniejsze cechy usługi:
✓
Oszczędność nawet do 60% i zryczałtowana cena
✓
Zawsze podajemy cenę Total uwzględniającą wszystkie koszty
W atrakcyjnej cenie oferujemy najwięcej!
Odpowiedzialność
✓
Działamy zgodnie z przepisami
✓
Posiadamy wykupione 3 polisty ubezpieczeniowe
✓
Dbamy o środowisko (recykling i nie tylko)
✓
Dbamy o bezpieczeństwo i higienę pracy
✓
Jesteśmy korporacją społeczną
✓
Możliwość przeprowadzenia audytu
✓
Możliwość osobistej obserwacji
Komfort
✓
Zapewnimy Bezpieczny i bezpośredni transport
(Plomby, GPS, Monitoring, Czujnik otwarcia drzwi)
✓
Sami spakujemy dokumenty do worków / pojemników
✓
Dokumenty mogą zostać w koszulkach i segregatorach
✓
Przygotujemy wzorce umowo (min. formalności)
✓
Wystawimy f-vat terminową (bez zabezpieczeń)
Bezpieczeństwo
W dobie przepisów takich jak RODO bezpieczeństwo danych osobowych i innych jest najważniejsze! Dlatego:
✓
Zniszczymy dokumenty zgodnie z normą P4
(według DIN 66399 / ISO 21964)
✓
Zniszczymy dokumenty w ciągu 24 godzin
✓
Wystawimy dokumentację potwierdzającą zniszczenie
✓
Przekażemy nagranie z monitoringu za darmo
✓
Udostępniamy panel kontrolny
✓
Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa
Konkurencja złożyła ofertę? Mamy lepszą Sprawdź
539-538-444
Bok@outdata.pl
Zasięg działania
Jeszcze dzisiaj odpowiemy
Często zadawana pytania
?
Jak oszacować ilość dokumentów do niszczenia?
?
Wybrać pojemnikowe czy masowe niszczenie? Które się bardzie opłaca
?
Czas przechowywania dokumentów?
?
Czy dokumenty są odpadem?
Po więcej informacji, zapraszamy
539-538-444
Bok@outdata.pl
Kompendium wiedzy